Merkur zavarovalnica – Merkur Super 18


Skupaj z agencijo IR Image smo leta 2013 ustvarili ta TV oglas. Glavni izziv je bil v tem, da se je vnuk, ki z dedkom igra šah, v vsakem krogu kamere malce postaral; iz vnučka v 30-letnika, iz 30-letnika v 50-letnika in na koncu iz 50-letnika v dedka. Podobno kot pri šahu, tudi v življenju vsaka poteza šteje. Zato zgodba s šahom. Ker smo želeli dobiti čim bolj naravno oziroma ne preveč sterilno gibanje kamere okoli likov, smo namesto tračnic uporabili steadicam. Kljub majhnim gibom, ki odvzamejo pretirano sterilnost, smo menjave pri staranju lika (še posebej iz 30-letnika v 50-letnika) lahko izvedli tako, da gledalec zamenjave ne opazi, dokler ne vidi lika, ki se je postaral.

  • Merkur zavarovalnica
  • 2013

Vse avtorske pravice pridržane © 2015 Vizual 7, d.o.o.